Paris och mamma mu

2011-01-26, 23:27:17 / Kategori: Allmänt
När jag var liten så var min högsta önskan att en dag få åka till Paris, medans lillmesen önskade att han var gjord av choklad. Jag älskade skilda världar och hatade krig. Lillmesen han gillade alla som han kände i hela världen och hatade allra mest att äta upp maten. Medans jag drömde om rikedom och fred så drömde lillmesen om att åka till calcutta i indien. Och medans jag dansade och mimade till Vengaboys så rörde sig lillmesen till Black Ingvars musik och sjöng med. När jag plöjde igenom Kitty böckerna så älskade lillmesen att läsa mamma mu. Jag får liksom känslan av att jag var lite mer åt det tuffare hållet än lillmesen som inte riktigt var den vassaste kniven i lådan. Men som sagt han hade ju onekligen sin svampfrilla som ett ess i rockärmen.


Lillmesen är med andra ord min bror, han var förresten ett stort fan av Dr.Bombay.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?