Tina och mysteriet

2010-12-17, 05:08:35 / Kategori: Allmänt
Okej, ärligt vem är det som snor mitt headset hela tiden?
Headset-snattare är så himla jobbiga. Värsta sortens.
Två gånger idag har mitt headset varit borta.
SPÅRLÖST FÖRSVUNNEN, that is.
Det är ett mysterium utan dess like.

Det började liksom med att jag Tina skulle lyssna på en asbra låt jag just hittat på spotify, få se här då, headset, någon?
Inte en själ i närheten och inget headset heller. Det är underligt, eller hur? Asmysko.

Orka tänker man då.

Jag börjar söka.
Soffan - Check, inget headset där inte
Sängen - Check, inte där heller
Datorn - Check, nupe
Köket - Check, nähä då!
Ger upp och tänker unna mig ett glas cola och förbered er nu för här kommer chocken.
Mitt headset i kylskåpet näst intill cola. Hurra! Funnet! Men hur f*n hamna det där?
Förvirrad och trött Tina? Aldrig. Förmodligen bror som ville vara lustig (gör inte om det)

Och nu har jag borta det igen. Har kollat kylen igen för säkerhetsskull men tyvärr.

Error: Headsetet är borta. Någon har snott det.
Alternativt: Min hjärna har valt att radera ut headsetet från mitt medvetande.
Tillfällig headsetblindhet.
Ringer nog både headsettjuvsjägarna och Dr House för säkerhets skull.
Det är något skumt på gång.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?