World of warcraft

2010-12-22, 02:15:47 / Kategori: Allmänt
Låt oss prata om dagens fenomen: Wow. Det är väldigt många i min bekantskapskrets som pratar om och spelar wow. Man ser vartannat inlägg på facebook handlar om just wow. Det är det heta. ALLA SPELAR! Jag är typ S.I.V (Sist I Världen) med att inte ha fattat grejen.

Sällan att jag har upplevt något större grupptryck än wow-grupptrycket (okej facebook-grupptrycket.) Det är omöjligt att stå emot. Plus att S.I.V är en position jag inte vill sitta i. Så börjar fundera, om jag också ska börja spela wow. (Shit lät asnördigt när jag skrev det. Jag är pinsam.)

Säkert kul, inte på det där HAHAHA-sättet naturligtvis. Kanske mer en höjdare i tillvaron? Nej jag vet inte jag men ah ni fattar.

S.I.V? Näru. Det måste finnas någon mer på denna planet som inte riktigt fattat grejen ännu.

Millan

Haha wow är ett bra tidsfördriv :)



2010-12-22, 18:11:50 URL: http://javlarondellhund.blogg.se/

Anna

Jag är oxå en SIV, men har faktiskt kännt wow grupptrycket :P Så säg till när vi ska börja spela ;)



2010-12-23, 17:47:27 URL: http://jakiya.blogg.se/freddiebilbo



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?