Lite trött

2011-01-12, 16:58:13 / Kategori: Allmänt
Min lägenhet borde verkligen börja städas ur, för snart ska jag vara ute och då kommer hyresvärden och ska inspektera lägenheten inför flytten. Jag borde så nedrans mycket nu alltså. Tio tusen grejer minst. Men man blir ju rätt så trött alltså, va. Av att hitta på en massa roliga saker som att glo någon rulle och springa ut och röka en gång i kvarten, det visade sig idag när jag satte mig vid min fars dator och bara "FAAAN, varför funkar inte datamusen" och sedan tittar ner och ser att jag försöker öppna firefox med hjälp av min telefon, då kan man dra slutsatsen: Lite trött idag, va. Städar jag och någon är i närheten så börjar jag att ryta som en dinosaurie. Jag förtjänar att se film och röka så mycket som jag vill och visst det är betydligt roligare att umgås med min Johan än att städa lix. Fred.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?