Valvakan

2010-09-20, 03:52:22 / Kategori: Allmänt
SD i riksdagen säger ni? Man skäms ju för farao ögonen ur sig för det här landet.




De senaste dagarna har det pratats oroväckande mycket om spindlar i min närhet, dom har även lyckats befinna sig ovanligt mycket där just jag befinner mig. Olyckligt. Har höstkylan gjort att alla spindlar vaknat till liv och börjat moppsa upp sig måntro? De finns precis överallt och blir bara större och större. Det går en spindel på varje människa, minst.

Typ. Nån möter en spindel lika stor som en liten ponny i sin trappuppgång. En annan en huggtandad mördarspindel som kunde hoppa flera meter upp i luften bara sådär. Och en mötte en spindel lika stor som en älgkalv. Och det bara fortsätter, den ena historien triggar igång den andra och jag blir fan i mig mörkrädd.

Spindlar tillhör den kategorin djur/insekter jag inte tycker förtjänar att få leva. Jag hatar spindlar, jag är livrädd för dom. Jag börjar nästan gråta bara på tanken av en spindel. Och jag mår mycket bättre av att leva i tron om att alla Piteås spindlar är utdöda och det som kryper i vrårna bara är en liten fluga som smider en eller annan plan.

Låt mig göra en sak klar här.
JAG VILL INTE VETA!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?