Tina listar

2010-09-20, 03:38:15 / Kategori: Allmänt
I brist på annat att skriva om.

10 FAVORITER

Färg: Just nu är det grönt
Mat: Squash, svamp, kyckling
Band: Volbeat
Film: Jag har ju flera men måste jag säga en så är det American history x och juno (kunde inte bestämma mig)
Bok: Innan jag dör
Sport: Den var svår, pass 
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag
Glassmak: Cookie dough
Tid på dygnet: 12.00 är en bra tid

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Rätt glad faktiskt
Smak: Mint
Kläder: Vita braller och blå blus, givetvis arbetskläder
Bakgrund: Datorknapper och fläkt som brummar
Nagellack: Inget
Tid: 03:34
Omgivning: Sjukhus
Irritationsobjekt: Skiten som visas på tv just nu 

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: But of course
Varit med på tv: Nej
Kysst någon du inte känner: Kanske. Brukar vara en klok tjej

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Min bror, mina föräldrar och Sara.
Du tycker om: Hugo Rosas, Chad Michael Murray & Josh Hartnett.
Du inte gillar: Har ingen hatlista. Borde jag ha det?

2 VAL
Kaffe eller te: Kaffe.
Vår eller höst: Vår.

1 ÖNSKAN
Att jag ska få gå och lägga mig nu.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?