Proffsigt Tina

2010-09-22, 23:15:44 / Kategori: Allmänt
Började dagen men en kallsup i duschen för att jag gäspade. Det kvalar inte in på min lista på det mest intelligentaste saker jag gjort.

Tror jag har en dålig dag idag (kan bero på att den började dålig, med kallsupen) men jag är inte säker. Låt oss göra en jämförelse, bara för skojs skull.

Glada människor tänker: Vilken god chokladkaka jag just åt. Det var jag värd!
Jag tänker: Skit skit. Visst chokladkakan kanske ser god ut men tror fan i mig att den kommer att stå mig upp i halsen efter två tuggor och sen kommer jag ångra att jag ätit den.

Glada människor tänker: Guuuud vilka snygga skor där i skyltfönstret.
Jag tänker: Mörda mörda mörda. Jag har inte råd, kan ju inte sitta där med högklackade skor sen och gråta för att jag är hungrig.


Kanske borde man ta och bli 12 år igen.
Eh?

Sandra

Jag fyller år idag så min familj ska komma hit :)



2010-09-23, 10:24:14 URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Anna

Vilken tur att du inte har jätte mycke underbett för då hade du säkert drunknat i duschen ;P



2010-09-23, 22:28:10 URL: http://jakiya.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?