Pappa, ta det softish

2010-09-22, 19:20:28 / Kategori: Allmänt
Jag vet inte säkert, men funderar starkt på att min pappa kan ha drabbats av en ålderskris eller så är han drogad. Börjat lyssna på ja jag vet inte vad för musik, men den är inte bra och det är INTE pappas musiksmak, och det är inte 40 taggares typ av musiksmak heller. Det är någon slags blandling mellan westlife och britney spears(?) och diggar det. Hjälp. När han istället för hej säger och skriver tja gör mig riktigt orolig. Snart börjar han väll använda sig av uttrycket "det är naajs". Jag är djupt bekymrad.

Oh lord, gör så han inte börjar spela world of warcraft. Där går gränsen.

sandra

nice =)



2010-09-22, 22:06:47 URL: http://fourclover.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?