Oups! Typiskt!

2010-09-29, 00:04:18 / Kategori: Allmänt
Skip-bo hört talats om det? Jag hoppas det. Blev riktigt besviken och lite bekymrad när inte mina arbetskamrater hört talats om det (undra vilken planet dom kommer ifrån liksom.) Väldigt kul så jag lyckades övertala min lillebror att vi skulle spela en omgång och schysst som han är så gick han med på det.

- Men Ludde, du kunde ju...
- Jaha, oj...
- Men du kunde ju...
- Oj...
- Men hallå, skärp dig du kunde ju...
- Jag vill inte ens vinna...

Att jag inte fattade det.
Trodde det var jag som var bäst på spel eller att han var sjukt trög.
Tänker gå på det där med bäst på spel.
Känns ju liksom roligare.

Anna

När ska vi spela? :P



2010-09-29, 00:38:18 URL: http://jakiya.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?