Och jag är på skitdåligt humör

2010-09-16, 15:41:10 / Kategori: Allmänt
hej säger jag till dig som googlade "jag undrar vad snögubbar äter till frukost" och hamnade här.
idag är en sån där dag då jag bara vill gråta en liten skvätt, rör ni mig då skriker jag, jag lovar!
blir så jävla trött, himla tjurskallar
okej lyssna, idag vill jag ha choklad, en valp och ett eget spa.
smacka hit det där sista tack.
Hej säger jag till dig som googlade "jag undrar vad snögubbar äter till frukost" och hamnade här.
Idag är en sån där dag då jag bara vill gråta en liten skvätt, rör ni mig då skriker jag, jag lovar!

Blir så jävla trött, himla tjurskallar.



Okej lyssna, idag vill jag ha choklad, en valp och ett eget spa.
Smacka hit det där sista tack.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?