Klockan är 02:01

2010-09-21, 02:15:56 / Kategori: Allmänt
Godnatt på er, jag har upptäckt en fruktansvärt jobbig grej. Jag ser ut som helvete i håret. Visst det må kanske ha sett illa ut förr men nu är det sju resor värre, verkligen. Eller så är det hela mig det är fel på, det kan mycket väl vara så men för enkelhetens skulle kan vi väll skita i det och utgå från att det är håret det hänger på. Okej? Bra. Nu kanske jag måste klippa mig. Vänta nu, när fan klippte jag mig sist? Minns inte. Är det illa? Tror det.



Påtal om någonting annat om mitt hår så har tänkt på det här med Max och Sunes och grejer. Ganska mycket faktiskt. För de smakar ju olika. Känner på att det här är verkligen en sak som man borde tycka någonting om. Att det är typ sånt som folk tatuerar in som statement på armarna. Max for life alternativt Sunes rules, typ. Men eeh kan liksom inte bestämma mig för vad som är godast. Nästan som jag inte kan bestämma om Heinz eller felix ketchup är godast. Ger mig lite smått ångest, man vill ju liksom inte vara en sån som bara "Det spelar ingen roll, jag gillar båda lika mycket tihi"

Så gott folk, Max eller Sunes?

Anna

felix ketchup :P sunes osthamburgare, stripsen är rätt lika men man får mer på sunes nu mera är smältosten lika oxå :P



2010-09-21, 17:58:03 URL: http://jakiya.blogg.se/

emma

SUNES! var väl inte så svårt att räkna ut det valet från min sida :P



2010-09-21, 21:22:23 URL: http://converseislove.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?