Ge mig!

2010-09-08, 01:22:41 / Kategori: Allmänt
Var på stan igår med min kära mamma, moster och lillkusin (som numera blivit stor) och hittade dessa älsklingar, jag är kär. Totally, men tyvärr tillät inte min ekonomi att köpa dom denna månad får vänta tills nästa löning och hålla tummarna på att dom finns kvar annars kan ju alltid om någon vänlig själ känner för det köpa dom åt mig? Bra idé.





Jag vet inte hur mina vänner tänker egentligen. Först överger tre stycken mig, och tar sitt pick och pack och flyttar till Oslo. Det blir inte bättre.. En annan bestämmer sig för att steka burgare i Skellefteå och flyttar dit och en annan hakar på och bor större delen av veckorna hos henne (för det mesta iaf) så jag blir lämnad ensam kvar. Tycker det hade varit betydligt smartare av mina vänner att kordinerade sina resor bättre och fokuserade lite mer på det viktigate, tex. vem har vårdnaden av Tina? Vem har ansvaret för att se till att hon mår bra? Och vem planerar aktiviteter och umgänge hennes sena kvällar? Jag tänker gråta en skvätt nu och nynna på någon låt som typ Toy story - jag är din bäste vän.

Anna

Hallå bara för att jag är en preggosaurus som inte får jobba så kan jag umgås ;) Spec stilla aktivteter, med andra ord palla äpplen och vinbär gör vi välplanerat så jag inte måste springa ;P haha



2010-09-18, 21:57:31 URL: http://jakiya.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?