Besviken & spikrak

2010-09-21, 16:29:02 / Kategori: Allmänt
Lyssnar igenom volbeats nya album beyond hell/above heaven och är sjukt sjukt besviken. Hittade ungefär sådär exkat två låtar som jag tyckte var bra. Trist.


- Tina du har ganska rakt hår va?
No shit, ÄR JORDEN RUND? har en vecka sju dagar?


Jag lovar, skulle ni så leta dygnet runt i ett helt år skulle ni inte hitta en enda lock, inget krus, ingenting. Inte en böj men då kom det nått som hette regn som har någon underlig verkan när det träffar mitt hår. Då kan vi börja snacka böjar, och nej inte vanligt vatten, utan regn. Men ja rätt rakt hår har jag annars, tro mig det var inte jag som uppfann plattången. Hur var det nu igen, var det på typ 80-talet eller liknande man permanentade håret, gör man sånt fortfarande? Jag vill nämligen ha stora svallande lockar. Skulle bli en mycket lyckligare människa då. Stora svallande lockar is the shit.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?