21

2010-09-06, 20:46:56 / Kategori: Allmänt
Är jag löjlig om jag tycker att jag börjar bli gammal? Jag känner mig fortfarande bakis sen lördagens bravader. Även fast jag inte drack en drös med alkohol utan jag träffade måtta och började pola med han så känner jag mig fortfarande sådär lite halv bakis. Sweet. Någon som skulle vilja vara sympati bakfull med mig och stå för huvudvärk så kan jag stå för bakisätandet?

Det är lite svajigt i min vänskapskrets för tillfället, stora beslut vart man än vänder sig. Antingen blir dom gravida, ska förlova sig eller så flyr dom landet. Ett jäkla hallaballo överallt, blir lite smått nervös.
Det känns lite smått jobbigt. Osäkert om jag pallar. Det var definitivt bättre på den gamla goda tiden när allt bara rullade på, ingen utvecklades och inget hände. Those were the days..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?