Sheena is a punkrocker alternativt kinaris och pannkakor

2010-10-19, 17:14:43 / Kategori: Allmänt
Vet ni den här svenska karln som sjunger, Mauro Scocco hans dänga om Sarah som väntar vid hörnet av Seven eleven? Ja det är klart ni vet. Idag har det kommit till min kännedom att det åtminstonde finns en människa på denna jord som varit fullständigt övertygad om att den texten går:

"Åh, Sarah, kom ut i kväll, jag väntar vid hörnet med säden i näven"

Jag kan inte riktigt komma över det där, varje gång jag tänker på det måste jag skratta ihjäl mig, typ. Mauro, trevlig karl det där! Ja, jag vet inte jag, inte för att vara elak men ofta Sarah kommer känna sig lockad att gå till det där hörnet efter det här.

Rednex - Cotton eye joe
"We-got-a-liddel-adelajo i’ve bee marry long time ago"


För att inte tala om den nya versionen av Stromae - Alors on dance
"Hallå Hans"

Ja men jag menar, varför inte? Låten hade ju blivit så mycket roligare då..

Min bror han var himla stolt han när han mimade och dansade till Tom Jones - Sexbomb, men det var något som inte stämde "Sexbomb, sexbomb, jålaaa sexbomb"

Festligt!

Jag kan outa att jag själv Tina tio år gammal gastade med till Acdc "Thunderstruck" på högsta volym, riktigt häftigt men problemet var bara att min text skiljde sig en smula från orginalet. Istället för "AAAAAAA... THUNDER.... AAAAAA.... THUNDER I WAS CAUGHT IN THE MIDDLE OF A RAILROAD TRACK (THUNDER)" så blev istället min version "AAAAA..... FANTA..... AAAA... FANTA" Sådär lagomt coolt.

Och när vi ändå snackar felsjungningar så måste jag bara dela med mig av Europes The final countdown, det är inte svårt men det blir inte alltid rätt. Som alla vet så ska det ju vara "IT'S THE FINAL COUNTDOWN" men vissa envisades ju om att det skulle vara "IT'S THE FINAL CHUM CHUM" Ja, jag säger då det.


Kom igen outa era felsjungningar!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?