Lyssna inte på mig

2010-10-11, 16:30:12 / Kategori: Allmänt
När det är så här grått och kallt så kommer jag på mig själv med att önska att något riktigt hemsk ska hända. Att mina kompisar ska sluta vilja vara kompisar med mig, slänga ut mig och lämna mig med ett hål och båda barnen (inte för att jag har några barn utan för att Håkan Hellström sjunger så och det är den känslan jag vill åt.)

Då skulle jag bli väldigt ledsen och gråta jätte mycket och min mamma skulle oroa sig och säga nått i stil med "lilla gumman" och min taktik skulle vara att sova mig igenom alltihop och skriva jätte patetiska brev som jag skulle gråta över så det blev bläckplumpar på texten. Skulle lyssna på sorglig musik och ta mig själv på största allvar, bli väldigt smal för att jag inte skulle kunna fixa att äta och sen skulle jag flytta till New york för det är min reservplan och det är en väldigt lockande reservplan, det är det.

Vilken tur att mamma ber mig hålla käften och bli jävligt allvarlig.
Och vilken hejdundrans tur att jag skämtar, ja jag säger då det.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?