Få smala fötter snabbt

2010-10-07, 22:29:33 / Kategori: Allmänt
Snälla.
Jag har ett par helt sjukt sjukt snygga stövlar som jag verkligen vill kunna använda, och visst det kan jag också men inte utan att få helt jävla sjukt ont. Dom är snäppet för små. Varför är jag skapt med storlek 38 och inte 37 för? Tycker det är fruktansvärt orättvist.

Måste banta ner fötterna en storlek.

Finns det inget tips, ingen mirakelkur? Hur gör man? Ingen som sett i någon tidning något liknande med:

FÅ PLATTA FÖTTER PÅ FEM VECKOR
NER TRE STORLEKAR TILL JUL
FOTFÖRMINSKNINGEN SOM FUNKAR

Eller nått sånt. Jag är desperat.

Millan

Haha det finns not inte mycket att göra åt det förutom att köpa större skor :) Jag har samma problem då jag har typ storlek mellan 38 och 37.. varför gör ingen halva storlekar för!? :P



2010-10-11, 11:05:57 URL: http://javlarondellhund.blogg.se/

Tina

Ja exakt! Halva storlekar is the shit!



2010-10-11, 15:26:45 URL: http://tinav.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?