Diagnostisera mera, va?

2010-10-11, 18:38:01 / Kategori: Allmänt
Det är något skumt på gång med mig.

Ögonen svider.
Halsen värker.
Och huvudet är tungt och dunkar.

Mysterium nummer ett:
Varför dessa symtom?

Ja, nej, jag vet inte. Det krävs nog inte någon hjärnkirurg för att kunna klura ut det direkt. Jag inser att det här kan vara någon slags influensa. Igår var jag inte så där himla übersmart som jag brukar vara, trots att jag inte mådde helt hundra så skulle jag banne mig ge mig ut i kylan för att köpa mig ett paket cigaretter. Jag glömde visserligen att rota fram vantar, vilket fick till följd att jag frös händerna av mig och nu måste jag knappra på tangentbordet med hjälp av nästippen = besvärligt.

Mysterium nummer två: Varför?

Men alltså.
Friskare.
Viljestyrka is the shit!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?