1 kr!!!

2010-10-12, 00:44:34 / Kategori: Allmänt
Tänker att om man skulle ta sig en vända på stan och kolla in ett par schyssta svarta stövlar. Det är ju ändå höst, och då kan jag tycka att man kan behöva ett par. Det gör man verkligen. Jag kan tradera bort några andra par av mina skor så det inte märks att jag köpt nya. Dock så har vi ett litet problem faktiskt vet att jag ändå aldrig hittar ett par som jag kommer vara nöjd med. Behåller nog de jag redan har och traderar bort mina ben och fötter istället eftersom det finns inga skor i världen som någonsin passar dem!!!

Skynda er att paxa vettja.

Säljes, billiga ben och fötter i begagnat skicka. Fungerar utmärkt att gå med, i övrigt inga brister. Årsmodell: 1989. Nypris: Ca. 1762 kr. Utropspris: 1kr!

Snabba på.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?