Segamegatrött jag borde bara gå och lägga mig nu

2010-12-11, 05:36:45 / Kategori: Allmänt
Ditt namn? tina jenny carina vesterlund
Födelseår? 1989
Hur lång är du? 168
Spelar du något instrument? nej jag ballar alltid ur
Dina första tankar när du vaknar av väckarklockan? nej nej nej nej nej jag somnade precis
Är du hungrig? jag är lite sugen men jag tror det är röksug alltså
Vart befinner du dig just nu? i ett vardagsrum
Vad har du för färg på trosorna? svarta
Är du bra på? hångla, såklart (?)
Har du några husdjur? ja världens finaste
Vem är snyggast? om jag berättar då är det ingen hemlighet längre
Vem vet mest om dig? bra fråga, vet inte, säg ni mig
Vad vill du ha just nu? sommar åååh sommaaar
Ditt mål i livet? bli ekonomiskt oberoende och kladda färg överallt
Rädd för? spindlar, sniglar, ja allt sånt där nasty
Hur gammal är den äldsta person du kysst? det kan man undra
Har du körkort? nä det kommer inte hända alltså, jag HATAR trafik
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? rebecka de är så fantasifulla
Sjunger du? när jag är full eller när jag är ensam
Vad har du för skostorlek? 37-38
Vill du gifta dig? vet inte, det verkar overkill
Kommer du överens med dina föräldrar? ibland. de är bäst men att bo hemma och träffa dem HELA tiden kan bli lite ansträngande
Din hårfärg? well.. svart nu men blondin egentligen, sorgligt nog
Skorna du hade på dig idag? eh alltså dom är svarta och ja.. ja dom är svarta
Kläder du har på dig? mjukis och linne, as snyggt
Favoritårstid? sommareeeeeeh
Favoritmat och dryck? overkill
Hur svarar du i telefonen hemma? adeetinaa
Hur svarar du i mobilen? beror på vem det är JU men typ tja eller hej eller hallå
Sov du ensam inatt? ja
Vad gjorde du kl 08 imorse? sov som fan
Vad gjorde du för 15 min sedan? tänkte på cigaretter och tog en snus
Vad var det senaste någon sa till dig? god natt
Vad är det för väder hos dig nu? snö
Sover du tungt? nej
Druckit idag? vatten och cola.. inget mer
Drömmer du mardrömmar? ja det är skevt
Favoritklädsel? helst inte
Vad ser du om du tittar till vänster? ett megalusiskt vintrinskåp
Längtar du mest efter just nu? det säger jag inte. det får fan vara någon måtta
Vad luktar det nu om du sniffar lite? ingenting alls
Saknar du någon nu? ja
Snus eller cigaretter? beror på
Vill du ha barn? ja
Är du snäll? ja det är jag fan
Är du blyg? jag blir alltid lite tightened eftersom jag alltid gör bort mig på ett eller annat sätt.. det är bara att invänta det
Tycker du att du har fin dialekt? nej fulast i världen
Har du spytt i nåns knä? det tror jag faktiskt inte
Tycker du om fester? eh.. ja
Är du modig? nej jag är lat
Har du bråkat med någon idag? nej
Vad har du för planer till helgen? få se då. party imorgon
Vem får en kram? den som vill
Vem får en puss? där är jag dock lite snålare
Sprit, cider, vin eller öl? öl just nu
Kan du baka bullar? jag... kan nog fan inte det. jag är jättejättedålig på att göra lussebullar
Bläck eller blyerts? bläck
Hund eller katt? både och
Vad såg du senast på tv? idol och ja gosh jag vet jay vann, vilket var självklart, givetvis
Gillar du din pappa? min pappa är bäst men han är JÄVLIGT tjatig och enerverande ibland
Din mamma då? jag måste svara samma där, hon är bäst men ja..

god natt!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?